Karta podarunkowa OsteoMedicZamów
Działalność prowadzona jako: ambulatoryjne świadczenia zdrowotne z zakresu fizjoterapii, osteopatii, dietetyki oraz neurologopedii.
Nie pobieramy opłaty za wydanie dokumentacji medycznej.
Pacjent ma prawo do pełnej, zrozumiałej informacji o stanie zdrowia, rozpoznaniu, proponowanych i dostępnych metodach diagnostyczno-leczniczych, możliwych skutkach ich zastosowania lub zaniechania oraz o rokowaniu.
Pacjent ma prawo wyrazić zgodę na świadczenia zdrowotne lub od nich się odwołać — w formie ustnej, pisemnej lub poprzez oczywiste zachowanie. W przypadku zabiegów o podwyższonym ryzyku wymagana jest zgoda w formie pisemnej.
W trakcie świadczeń zdrowotnych pacjentowi przysługuje prawo do zachowania godności oraz intymności. Dotyczy to także możliwości obecności osoby bliskiej za jego zgodą.
Pacjent ma prawo wglądu i uzyskania dokumentacji medycznej dotyczącej swojego stanu zdrowia i udzielonego leczenia.
Pacjent (lub jego przedstawiciel ustawowy) może wnieść sprzeciw wobec opinii lub orzeczenia lekarza do Komisji Lekarskiej działającej przy Rzeczniku Praw Pacjenta.
Pacjent hospitalizowany ma prawo do kontaktu z duchownym swojego wyznania, bezpłatnie, oraz prawo do odmowy takiego kontaktu.
Pacjent ma prawo do łagodzenia bólu, a podmiot medyczny zobowiązany jest do monitorowania i leczenia bólu zgodnie z jego nasileniem.
W przypadku wątpliwości lub naruszenia praw pacjenta, można zwrócić się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta, które prowadzi postępowania wyjaśniające.
Bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800 190 590
Więcej informacji: https://uodo.gov.pl