Karta podarunkowa OsteoMedicZamów

Regulation

  1. Ustalenie terminu (tj. dnia i godziny) wizyty w gabinecie następuje na podstawie rezerwacji, której można dokonywać osobiście w gabinecie, telefonicznie (pod numerem telefonu 48 692 665 868) lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (biuro@osteomedic.com.pl).
  2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i telefon kontaktowy.
  3. Aby rezerwacja była skuteczna, należy 24h przed planowanym zabiegiem, potwierdzić swoją obecność telefonicznie lub mailowo. Wówczas wizyta zostanie przeniesiona na inny dogodny dla Pacjenta termin.
  4. Centrum OsteoMedic zastrzega sobie możliwość anulowania wizyty w przypadku, gdy pacjent nie dokona potwierdzenia wizyty.
  5. Centrum OsteoMedic informuje telefonicznie i/lub SMS-owo i/lub mailowo o anulowaniu wizyty.
  6. W przypadku anulowania rezerwacji w dniu wizyty bądź niestawienie się w terminie rezerwacji, wizyta uznawana jest za odbytą i należy uiścić pełną opłatę za zabieg osobiście w kasie Centrum OsteoMedic lub przelewem na numer konta: 07 1050 1445 1000 0090 8330 7869.


Działalność prowadzona jako: ambulatoryjne świadczenia zdrowotne z zakresu fizjoterapii, osteopatii, dietetyki oraz neurologopedii.

Nie pobieramy opłaty za wydanie dokumentacji medycznej.



Regulamin praw pacjenta



1. Prawo do informacji

Pacjent ma prawo do pełnej, zrozumiałej informacji o stanie zdrowia, rozpoznaniu, proponowanych i dostępnych metodach diagnostyczno-leczniczych, możliwych skutkach ich zastosowania lub zaniechania oraz o rokowaniu.

2. Prawo do wyrażenia zgody lub sprzeciwu

Pacjent ma prawo wyrazić zgodę na świadczenia zdrowotne lub od nich się odwołać — w formie ustnej, pisemnej lub poprzez oczywiste zachowanie. W przypadku zabiegów o podwyższonym ryzyku wymagana jest zgoda w formie pisemnej.

3. Prawo do poszanowania intymności i godności

W trakcie świadczeń zdrowotnych pacjentowi przysługuje prawo do zachowania godności oraz intymności. Dotyczy to także możliwości obecności osoby bliskiej za jego zgodą.

4. Prawo do dokumentacji medycznej

Pacjent ma prawo wglądu i uzyskania dokumentacji medycznej dotyczącej swojego stanu zdrowia i udzielonego leczenia.

5. Prawo do sprzeciwu wobec opinii lub orzeczenia lekarza

Pacjent (lub jego przedstawiciel ustawowy) może wnieść sprzeciw wobec opinii lub orzeczenia lekarza do Komisji Lekarskiej działającej przy Rzeczniku Praw Pacjenta.

6. Prawo do opieki duszpasterskiej

Pacjent hospitalizowany ma prawo do kontaktu z duchownym swojego wyznania, bezpłatnie, oraz prawo do odmowy takiego kontaktu.

7. Prawo do leczenia bólu

Pacjent ma prawo do łagodzenia bólu, a podmiot medyczny zobowiązany jest do monitorowania i leczenia bólu zgodnie z jego nasileniem.

Kontakt w sprawie naruszenia praw pacjenta

W przypadku wątpliwości lub naruszenia praw pacjenta, można zwrócić się do Biura Rzecznika Praw Pacjenta, które prowadzi postępowania wyjaśniające.

Bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta: 800 190 590
Więcej informacji: https://uodo.gov.pl